domingo, 22 de abril de 2012

Fira per la Terra (del 21 al 22 Abril)


"Un any més, Barcelona s'apropa a la natura a una nova edició de la Fira per la Terra, una cita que pretén conscienciar els ciutadans sobre la necessitat de respectar la natura i potenciar la producció local i l'agricultura ecològica.
Durant tot el cap de setmana, el passeig de Lluís Companys i el parc de la Ciutadella es convertiran en un gran mercat artesanal, amb productes ecològics i de proximitat de tot tipus i moltes activitats relacionades.
Entre aquestes, podreu gaudir de tallers infantils per aprendre a fer banderes Koinobori o a seguir una dieta equilibrada a partir del joc, sessions de djembé, batucades brasileres, classes de samba o concerts d'arreu del món en directe.
També podreu descobrir productes reciclats de tot tipus, com arracades a partir de càpsules de cafè, bosses amb discos de vinil o samarretes fetes a mà."

Ayer nos sorprendimos gratamente mientras paseábamos por Barcelona. Al pasar con el autobús por Arc de Triomf vimos todo el montaje de la Fira per la Terra y sin dudarlo le dimos al botón para bajarnos en la siguiente parada.

Desde el propio Arco del Triunfo hasta el interior del Parc de la Ciutadella (a lo largo de todo el Passeig de Lluis Companys) un sin fin de puesteceitos ofrecían toda clase de productos ecológicos y manufacturados. La Fira per la Terra está desde el sábado 21 hasta hoy domingo día 22, vale la pena acercase y dejarse atrapar por el deseo de un planeta más ecológico y una población más autosuficiente.

Fira per la Terra en la web de l'Ajuntament de Barcelona









No hay comentarios :

Publicar un comentario